JM Care

Sørg for høy oppetid på ditt ROV-system

JM Care sørger for at alle dine vedlikehold og support behov blir ivaretatt og du får du fjernhjelp av din ROV når du trenger det.

JM CARE

JM CARE

Regelmessig vedlikehold av ROV-en

JM CARE

JM CARE

Støtte utenfor ordinære åpningstider

JM CARE

JM CARE

Support tilpasset til dine behov

Trenger du service?

Fyll ut vårt serviceskjema og fortell oss hva du trenger vedlikehold på og hvorfor du har behov for service, så mottar du en bekreftelse med referansenummer på e-post.

Serviceskjema

Vakttelefon

+47 401 91 926

vakt@jmrobotics.no

Åpningstider: 

Mandag–fredag: 08.00–16.00

Utvidede åpningstider for deg med serviceavtale:

Mandag–fredag: 16.00–21.00
Lørdag: 08.00–18.00

Vi er der for kundene våre

Våre produkter er robuste, praktiske og tåler en trøkk, men trenger regelmessig vedlikehold for at de skal vare. Kom til vårt verksted i Kristiansund.

Vi utfører service på ditt utstyr, og gir deg og dine medarbeidere opplæring i hvordan dere kan gjøre det selv. Vi er opptatt av å dele vår kunnskap og kompetanse, slik at din bedrift får best mulig nytte av produktene våre.

Opplev forskjellen med JM Care – hvor kvalitetsservice og kundestøtte er våre høyeste prioriteringer.

Serviceavtale

Ved å kjøpe et abonnement på vår ROV-tjeneste får kundene tilgang til omfattende vedlikehold og støtte. Med vår serviceavtale kan du være trygg på at din ROV forblir i topp stand, slik at du kan fokusere på dine undervannsoperasjoner med tillit.

*Priser gjelder per ROV, frakt til og fra JM Robotics lokaler er ikke inkludert.

Årlig serviceavtale

2.500,- Per måned. 1 service i året
  • Serviceintervall hver 12 mnd
  • Inkl. Remote Support

Halvårlig serviceavtale

3.600,- Per måned. 2 servicer i året
  • Serviceintervall hver 6 mnd
  • Inkl. Remote Support

Få direkte assistanse uansett hvor du er med Remote support

Ved å abonnere på vår fjernsupport kan en av våre teknikere koble seg til datamaskinen din mens de snakker med deg i telefonen, for raskt å løse alle alvorlige problemer du kan møte. Dette kan skje gjennom en støttesesjon som kan gjennomføres når som helst, også utenom vanlige arbeidstider og i helgene. 

Priser for Remote support

Med serviceavtale Uten serviceavtale
Åpningstid
Man–Fre 08.00–16.00 · Helg: stengt
1 450 kr per påbegynte time De første 30 min gratis
1 450 kr per påbegynte time
Utenfor åpningstid
Man–Fre 16.00–21.00 · Lør 08.00–18.00
2 000 kr per påbegynte time 3 000 kr per påbegynte time

Ønsker du å vite mer om våre serviceavtaler?

Kontakt oss via vårt kontaktskjema eller ring oss direkte for en hyggelig prat

Kontaktskjema

Leiv Erling Grytten

Leiv Erling Grytten

Kommersiell direktør
Jostein Dyrseth

Jostein Dyrseth

Kunde- og salgsansvarlig
Til toppen